Patricias fitness

BRÖST, AXLAR, TRICEPS, MAGE

Publicerad 2014-07-03 15:54:00 i Min träning,

Idag var ingen bra dag. Skulle göra proteinplättar till frukost, efter andra misslyckade satsen tänkte jag göra proteinpannkakor istället - men även där vid andra satsen blev det sådär, men det fick duga. Tjej som jag är blev jag ledsen som misslyckades och behövde gå in på toa och gråta en skvätt innan jag kunde äta, haha.. Så töntig!
 
Efter lite mat i magen åkte jag och pojkvännen till gymmet för ett att träna bröst, axlar, triceps och mage. Trots att vi bara hade en timme på oss (stressigt när man är två som tränar) lyckades vi få till ett riktigt bra pass och jag fick riktigt go pump i alla muskelgrupper!
 
DIPS
4 reps själv (första gången jag ens klarar dips på egen hand)
3 reps själv
10 reps excentriska * 2 set
 
BÄNKPRESS
15 reps * 2 set 20 kg
12 reps * 1 set 25 kg
10 reps * 1 set 30 kg
8 reps * 1 set 32,5 kg
 
SNED HANTELPRESS
12 reps * 2 set 10 kg
12 reps * 1 set 7,5 kg (fick ont i axeln så fick gå ner i vikt)
 
STÅENDE FLYES I KABLAR
15 reps * 1 set 4,5 kg
10 reps * 3 set 9 kg
 
2 OLIKA HANTELLYFT PÅ LUTAD BÄNK, LIGG OMVÄNT MOT RYGGSTÖDET (FRAMÅT, SIDAN) - SUPERSET
10 reps per vinkel * 2 set 4 kg
10 reps per vinkel * 2 set 3 kg

TRICEPS PUSHDOWNS MED REP - SUPERSET - TRICEPS PUSHDOWNS MED STÅNG
15 reps * 3 set 10 (rep) och 20 kg (stång)
 
SITUPS PILATES - SUPERSET - VIKTPLATTOR ÅT SIDORNA
50 reps - 50 reps 10 kg på varje sida * 4 set

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela