Patricias fitness

FRÅGESTUND

Publicerad 2014-07-02 16:57:23 i Allmänt,

Jag får ofta mejl och meddelanden på Facebook och ibland även Instagram (@patriciaklinteberg) med frågor som rör mig och min träning, träning i allmänhet, kost etc. Därför tänkte jag att vi därför kan ha en frågestund här på bloggen, så har du möjlighet att ställa alla dina frågor som jag svarar på i ett inlägg senare. Hoppas det är uppskattat! Jag kommer svara på ALLA frågor som har med kost, träning osv att göra.
 
Kommentera inlägget för att ställa din fråga! Jag lägger upp svaren antingen ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2014-07-02 17:21:58

Hej!
Jag har två frågor:

1. Jag tränar alltid jättetidigt på morgonen och har lite svårt att äta så tidigt på morgonen. Har du något bra tips på något lättsmält jag kan äta på morgonen innan träning?

2. Har du något bra kom-igång-tips för en glad motionär som vill börja löpträna?

Postat av: Sophie:*

Publicerad 2014-07-02 20:45:37

Hur ska man lägga upp sin träning för att få bästa möjliga resultat så snabbt som möjligt?
Jag är väldigt smal och vill skaffa lite mer kött på benen, pulver, är det något som kan fungera i kombination med träning för att bli större?

Postat av: Sophie:*

Publicerad 2014-07-02 20:45:46

Hur ska man lägga upp sin träning för att få bästa möjliga resultat så snabbt som möjligt?
Jag är väldigt smal och vill skaffa lite mer kött på benen, pulver, är det något som kan fungera i kombination med träning för att bli större?

Postat av: my

Publicerad 2014-07-02 21:28:31

hej!

vad är ditt mål, kan du inte lägga ut lite bilder på hur ditt mål ser ut?

och sen undrar jag hur din kost ser ut en hel dag, hur stora portioner du äter osv?

puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-03 17:50:45

Har du ingen jämförelsebild på hur du såg ut innan och hur du ser ut nu? Vad vill du uppnå? Hur ser din drömkropp ut?:)

Postat av: Philip

Publicerad 2014-07-06 19:58:15

Hej
Jag har en fråga :) Om jag vil ha sexpack och inte orkar träna mage. Hur skal jag göra då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela