Patricias fitness

GÅRDAGENS: BRÖST, AXLAR, TRICEPS, MAGE

Publicerad 2014-07-06 19:44:42 i Min träning,

Igår var jag så trött att jag nästan höll på att svimma och jag övervägde att hoppa träningen, men någonstans inom mig övertalade jag mig själv att köra iallafall, jag vet ju att jag mår tusen gånger bättre om jag tränar. Efter att ha fått i mig en Celsius och köpt ett nytt träningslinne var jag redo! Jag tränade själv för första gången på ett tag, och just igår var det faktiskt väldigt skönt att få gå in i min egna bubbla och kunna köra slut på mig själv ordentligt utan att behöva vila för länge mellan seten.
 
Bänkpress
15 reps * 2 set 20 kg
12 reps * 1 set 22,5 kg
10 reps * 1 set 25 kg
8 reps * 1 set 30 kg
 
Cable cross nedifrån
10 reps * 3 set 7 kg
 
Cable cross uppifrån
12 reps * 4 set 9 kg
 
Militärpress
15 reps * 2 set 15 kg
12 reps * 2 set 15 kg
 
Hantellyft åt sidan
10 reps * 4 set 7,5 kg
 
Smal bänkpress för triceps
20 reps * 3 set 15 kg
 
Triceps pushdowns med rep (sittandes)
20 reps * 5 set 10 kg
 
Situps på pilatesboll - superset - plankan
100 reps - superset - 30 sek * 2 set

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela