Patricias fitness

UTVECKLING: BICEPS

Publicerad 2014-07-04 09:00:00 i Allmänt,


15 mars --> 3 juli

Mina armar är verkligen min svaga punkt. Oavsett hur mycket, hur tungt eller hur många reps + set jag kör vill inte mina armmuskler växa. Starkare blir jag, men inte större. Så känns det i alla fall... Men igår tog jag en bild för att kunna jämföra med en tidigare bild, och nu kan jag se att det har blivit en utveckling, även om den inte är särskilt stor. Det här gav mig åtminstone motivation till att fortsätta kämpa och att släppa på tålamodet lite. Resultat tar tid.
 
Nu kör jag även ett nytt upplägg vilket jag hoppas kan ge lite mer resultat än det här. Jag återkommer med nya bilder om ett par månader... :)
 

Kommentarer

Postat av: Ros-Marie

Publicerad 2014-07-04 19:22:24

Kul ser utveckligen och bra jobbt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela