Patricias fitness

Back on track!

Publicerad 2015-02-19 16:07:00 i Allmänt,

Efter önskemål från en del av er tänkte jag faktiskt lyda order och komma igång med bloggen igen! Det är en hel del spännande som händer just nu, nya samarbeten, nya mål och nya möjligheter! Har som många av er redan vet legat hemma i influensa i över en vecka, och innan det fick jag ont i ryggen, inflammation i höftböjaren och träningen har tyvärr fått lida av det. Jag har varit envis och kört på trots skador, så influensan kom nog ganska lägligt eftersom den tvingade mig att vila.
 
Idag var jag på gymmet igen för första gången på en vecka och körde lite axlar, triceps och biceps. Körde väldigt lätt och i vanliga fall hade det här bara varit uppvärmning för mig, men jag försöker acceptera att träningen får ligga lite på is fram tills på måndag för att väcka kroppen till liv och börja lugnt. På måndag kommer jag även avslöja något riktigt roligt, som jag velat berätta för er någon vecka nu! :)
 
Har ni några frågor eller önskemål på inlägg så lämna bara en kommentar! På måndag kommer mina träningsinlägg tillbaka också, så då blir det lite mer aktivt här. Hoppas ni uppskattar att bloggen är igång igen! Det är ju trots allt för er skull jag gör det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela