Patricias fitness

Coach: Linnea Theodorsson

Publicerad 2015-02-23 08:04:03 i Allmänt,

Nu kan jag stolt meddela min lilla hemlighet - jag har anlitat Linnea Theodorsson som coach! Jag har som några av er vet varit på jakt efter en coach, och när jag kom i kontakt med Linnea kändes det rätt från första stund! Först och främst känns det bra att ha en kvinnlig coach som lättare förstår mig, samt att hon själv har erfarenhet av bikinifitness och har länge varit en stor förebild för mig!
 
Vi kommer till en början köra tillsammans i 8 veckor för att känna efter osv innan ett beslut om fortsatt coachning. Under dessa veckor ligger fokus på deff, men att samtidigt bygga/forma. Jag är riktigt nyfiken på vad vi tillsammans kan åstadkomma på dessa veckor! Upplägget ser grymt ut och jag tvekar inte en sekund på att det kommer bli riktigt bra! Det känns bra att ha Linnea vid min sida, jag litar på henne till 110% och ska göra allt för att göra henne, er och framför allt mig själv stolt!
 
Är ni också intresserade av coachning/kost-och träningsupplägg? Mejla Linnea på [email protected] så hjälper hon er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela